Zoekmachineoptimalisatie (SEO)

Waarom zoekmachineoptimalisatie?

Zoekmachines spelen een extreem belangrijke rol in het converteren van een klant/gebruiker. Vaak is dit het kanaal wat in de laatste fase wordt gebruikt door gebruikers om te converteren en dat momentum wil je uiteraard niet missen. Het is echter een tijdsintensief en langdurige investering om een constante duurzame stroom aan verkeer te kunnen realiseren.

Wil je weten waar jij staat en wat de mogelijkheden op dit gebied zijn? Wij vertellen het je.

Wat levert het mij op?

  • Duurzame en constante groei
  • Relevant websiteverkeer
  • Organische en dus "gratis" vindbaarheid

Vrijblijvende groeianalyse?

    Onderdelen

    Zoekwoordenonderzoek

    Om organisch vindbaar te worden op zoekwoorden waar jouw doelgroep naar zoekt, is een zoekwoordanalyse uiteraard het fundament van de strategie. Zo weten we op welke zoekwoorden we moeten inzetten om jouw website bovenaan te krijgen.

    SEO migratie

    Rebranding en een nieuwe website zijn in deze tijd geen uitzondering meer. Wat vaak wordt vergeten was dat de oude website wel autoriteit had opgebouwd. Deze autoriteit dient zorgvuldig overgezet te worden om jouw posities in de zoekmachines te behouden.

    Linkbuilding

    Linkbuilding is het natuurlijk opbouwen van een linkprofiel van en naar jouw website om zo meer autoriteit voor de zoekmachines op te bouwen en beter vindbaar te worden.

    Technische SEO

    Een website bestaat uit code, ook wel de techniek genoemd. Zoekmachines lopen als het ware door deze techniek heen en geven hier waarde aan. Door de juiste optimalisatieslagen hierin te maken, blijf je voorsprong houden op je concurrenten.

    On-page SEO

    Los van de achterkant van de website, beschikt je website uiteraard ook over een voorkant, het meer zichtbare gedeelte. Denk hierbij aan afbeeldingen, teksten, titelstructuren en interne links. Al deze onderdelen en de juiste opzet hiervan dragen bij aan de hoogste posities in zoekmachines.

    Over ons

    Wij zijn een bedrijf dat gelooft wanneer goede mensen en data elkaar kruisen, alles mogelijk is. Door het combineren van mensen, ervaring, automatisering en een mensgerichte aanpak weten wij in elke case het verschil te maken.