Personalisatie

Waarom personalisatie?

Vind jij het fijn om persoonlijk geholpen te worden? Exact. Zo is het online niet anders. Personalisatie bevind zich in feite door de gehele customer journey op meerdere vlakken. Het is in feite het gebruiken van jouw klantdata en die in jouw gehele online marketing strategie integreren. Zo kan je emails personaliseren, kan je jouw online advertenties personaliseren of de gehele website personaliseren door middel van aanbevelingen of teksten die jouw klant over de streep trekken.

Voor het integreren van personalisatie zal er gewerkt moeten worden met een DMP/CDP platform. Het werken met deze platformen vergt echter ervaring, kennis en strategie. Wij begeleiden jouw graag in dit traject.

Wat levert het mij op?

  • Hogere conversies
  • Meer omzet
  • Meer kennis over klanten

Meer informatie?

    Onderdelen

    Audiences

    Door het bouwen van doelgroepsegmenten op basis van acties en eigenschappen beschik je over ongekend relevante groepen.  Deze segmenten kan je vervolgens targeten, mails sturen of een melding op de website laten zien.

    Advertising

    Door het koppelen van je online marketing kanalen aan een DMP/CDP platform ontstaat er synergie tussen de online kanalen. Zo kan je advertenties voor individuele klanten volledig personaliseren op het kanaal waar ze zich bevinden.

    Email Marketing

    Email, niet meer weg te denken uit de huidige online marketingstrategie en een kanaal wat steeds beter tot zijn recht komt. Door het integreren van jouw emailprovider en het combineren met klantdata kan je emails personaliseren tot een niveau wat niet eerder mogelijk was. Of het gaat om acties, winkelverlaters of after sales, alles is mogelijk.

    Websitepersonalisatie

    Je wel eens afgevraagd als je op een website kwam waarom daar precies producten staan die jij toevallig interessant vind? Dat is webpersonalisatie, op basis van data kan je persoonlijke aanbevelingen binnen de website doen of net de klant onder druk zetten door te zeggen dat er al 10 mensen aan het kijken zijn 😉

    Customer Journeys

    Wij zijn ervaren met het bouwen van customer journeys. Zo creëer je vooraf gebouwde stroomschema’s met diverse acties voor zowel binnen het platformen als naar externe bronnen. Praktisch: opent een klant een mail niet en komt die daarna naar de website, generen we een mooie productaanbeveling die hem/haar niet zal ontgaan.

    Over ons

    Wij zijn een bedrijf dat gelooft wanneer goede mensen en data elkaar kruisen, alles mogelijk is. Door het combineren van mensen, ervaring, automatisering en een mensgerichte aanpak weten wij in elke case het verschil te maken.