Online strategie

Waarom een online strategie?

Het is eigenlijk niet meer weg te denken bij een huidige onderneming: hoe ga je je op de lange termijn online neerzetten en hoe hak je dat op in haalbare tastbare doelstellingen? We zien te vaak dat bedrijven in de waan van de dag zitten en niet meer kunnen kijken naar de lange termijn groei. Wij zeggen wel eens: korte termijn fijn is lange termijn pijn.

Wij maken voor jou een plan van aanpak volledig persoonlijk op maat, waarbij we kijken naar verschillende facetten van de organisatie om focus en prioriteit aan te brengen.

Wat levert het op?

  • Een lange termijn strategie op basis van ervaring
  • Een kritische frisse blik op de online propositie
  • Inzicht in kansen, sterktes, uitdagingen en zwaktes

Vrijblijvende groeianalyse?

    Onderdelen

    Nul-meting

    In een zogeheten nulmeting brengen wij de strategische kaders in kaart. Waar staan jullie nu, wat is er al en waar willen jullie naar toe.

    Analyse

    In de analyse fase doen wij uitgebreid onderzoek in jullie branche naar de ontwikkelingen en trends en zetten we een business case op.

    Plan van aanpak

    In het plan van aanpak komen alle facetten voor digitale groei aan bod: doelstellingen, doelgroepen, kanalen, budgetten, planningen, verwachtingen en processen.

    Implementatie

    Wij voelen ons niet alleen verantwoordelijk voor het plan, maar ook voor de realisatie ervan. Wij zijn gebaat bij waarde toevoegen en leren jullie graag hoe dit plan van aanpak tot uitvoering komt of ondersteunen daarbij.

    Over ons

    Wij zijn een bedrijf dat gelooft wanneer goede mensen en data elkaar kruisen, alles mogelijk is. Door het combineren van mensen, ervaring, automatisering en een mensgerichte aanpak weten wij in elke case het verschil te maken.