Online adverteren (SEA), ook wel Search Engine Advertising genoemd, beschikt over vele mogelijkheden waar je een ideale mix van keywords en audiences kan samenvoegen tot een ideale marketingmix om jouw doelgroep aan te spreken.
Wij zien dat in 95% van de tijd er omzet wordt misgelopen en geld wordt verbrand op dit gebied. Niet gek, gezien de tal aan mogelijkheden en vaak de tijdsinvesteringen die er binnen bedrijven mee gemoeid zijn om dit draaiende te houden. Laat ons je adviseren over de mogelijkheden.
Google Ads betreft het adverteren op zoekwoorden in de bovenste posities in Google. Hiermee hoef je niet te wachten tot je pagina’s eens organisch boven komen drijven, maar sta je direct waar je wilt staan. Althans, met de juiste strategie.
Momenteel niet meer weg te denken uit het e-commerce landschap. Jouw producten worden met prijs en afbeelding in Google Shopping getoond en op deze manier trek je kwalitatief en gericht verkeer naar jouw website. Uiteraard maakt optimalisatie hierin het verschil.
YouTube, de meest gebruikte zoekmachine na Google biedt vele mogelijkheden om je bereik en verkeer een kwalitatieve boost te geven. Uiteraard is video-content wel vereist om er optimaal gebruik van te kunnen maken.
Retargeting, het fenomeen waarin je gebruikers van je website gericht kan targeten met content waar ze zojuist interesse in hebben getoond om ze uiteindelijk te laten converteren. Een onmisbare integratie binnen online marketing.
Je kent het wel, je hebt een website bezocht en vervolgens zie je overal banners van die website en producten op andere websites waar je je bevind. Precies dat is Display. Een goedkope manier van marketing om een groot bereik te realiseren.
Bing Advertising, in Nederland zijn we niet anders gewend dan Google maar nog steeds maken veel Nederlanders gebruik van Bing (vaak ook door standaard ingestelde browsers). Vaak een stuk minder concurrentie waardoor je met minder budget toch resultaat kunt behalen.
Wij zijn een bedrijf dat gelooft wanneer goede mensen en data elkaar kruisen, alles mogelijk is. Door het combineren van mensen, ervaring, automatisering en een mensgerichte aanpak weten wij in elke case het verschil te maken.
Wij realiseren online groei.