Data & Analytics

Waarom Data & Analytics?

Data, data en data. Je hoort het overal maar waar moet je nou precies naar kijken? De afgelopen 10 jaar zijn er ontelbaar ontwikkelingen geweest op dit vlak en bedrijven zien door de bomen het bos niet meer.

Het gaat niet meer alleen om het in kaart brengen van bezoekersstromen of het inzichtelijk maken van een customer journey maar ook waardering geven aan de individuele kanalen in een journey en zelfs een stap verder, naar de customer lifetime value (CLV). Dit geeft je niet alleen inzicht op de lange termijn, maar maakt ook dat je de juiste keuzes op basis van de juiste data maakt.

Wat levert het mij op?

  • Inzichten uit data
  • Winstkansen en kostreducties
  • Onderbouwde marketingkeuzes

Vrijblijvende groeianalyse?

    Onderdelen

    Google Analytics

    Weten hoeveel bezoekers er op je website zijn, wie het zijn en hoe deze gebruik maken van je website: zo weten we hoe het beter kan.

    Google Tag Manager

    Met Google Tag Manager maak je diverse elementen binnen jouw website meetbaar die je vervolgens kunt gebruiken in jouw marketingdoelstellingen.

    Dashboarding

    Wij brengen bergen aan data samen tot overzichtelijke rapportages voor elke laag van de organisatie: als online marketeer, als management of als ondernemer/investeerder, ieder heeft zijn eigen wensen.

    Conversion Tracking

    Jouw marketingkanalen als Facebook, Google, Instagram en LinkedIn laten aansluiten op jouw website doelen? Wij richten het zo in dat jouw euro vervolgens altijd goed besteed kan worden.

    Attributie

    Het in kaart brengen van alle individuele kanalen die hebben bijgedragen aan de verschillende conversies en daar ook waarde aan toekennen geeft al jouw marketinginspanningen pas echt waarde.

    Customer Lifetime Value

    Is die eenmalige klant van 1200 euro interessanter dan die terugkerende klant van 200 euro, die 5 keer per jaar komt en 10 jaar klant blijft? Precies, en wat heeft dat te betekenen voor je marketingkeuzes? Wij brengen het in kaart en adviseren voor een duurzame groei van jouw bedrijf.

    Over ons

    Wij zijn een bedrijf dat gelooft wanneer goede mensen en data elkaar kruisen, alles mogelijk is. Door het combineren van mensen, ervaring, automatisering en een mensgerichte aanpak weten wij in elke case het verschil te maken.